Добре е да установиш причината за теча.
Така, както го описваш може да е от семеринга на КВ откъм съединителя, от изходите на масления сепаратор или от гарнитурата м/у капака на клапаните и главата.
Въпросът е да се разбере това, дали липсващото масло го гори или го изхвърля или и двете.
Признак за горене на масло е синкав пушек от ауспуха и нагар по свещите.
Горенето на масло пък може да е заради износени гумички и водачи на клапани и/или сегменти.
Накратко - елиминирайки една по една възможните причини, трябва да стигнеш и до съществената.
Така, както го описваш може да е от семеринга на КВ откъм съединителя, от изходите на масления сепаратор или от гарнитурата м/у капака на клапаните и главата.
Въпросът е да се разбере това, дали липсващото масло го гори или го изхвърля или и двете.
Признак за горене на масло е синкав пушек от ауспуха и нагар по свещите.
Горенето на масло пък може да е заради износени гумички и водачи на клапани и/или сегменти.
Накратко - елиминирайки една по една възможните причини, трябва да стигнеш и до съществената.
Comment